یهودپژوهی ، يهودشناسي ، يهود و رسانه ، يهود و فرقه ها


ادامه مطلب...

تاریخ: 30 / 4 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات


هنگامى كه ميليونر مشهور آقاى (هنرى فورد) كتاب (يهود، يگانه مشكله جهان) را انتشار داد، آنقدر يهود با سلاح (ضدّ سامى) با او جنگ كردند كه بالاخره مجبور شد نامه‏اى كه خود يهود نوشته بودند بعنوان معذرت خواهى، او امضاء كند و از آنها پوزش بطلبد(12). (حاييم وايزمن) مىگويد: ما هر كجا برويم سلاح (ضدّ سامى) را با خود حمل خواهيم كرد(13). و يهود اين سلاح را در آمريكا، انگلستان و فرانسه بكار برده و نتائج بسيار مفيدى را از آن بدست آورده است

 

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 25 / 4 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 

گوستاولوبون فرانسوى مى‏گويد: اگر ما بخواهيم صفات يهود را در چند كلمه خلاصه كنيم، بايد بگوئيم: يهود مانند انسانهائى هستند كه تازه از جنگل وارد شهر شده‏اند و هميشه از صفات انسانى بى‏بهره بودند، چرا كه همچون پست‏ترين مردم روى زمين زندگى مى‏كنند

 

 

 

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 5 / 4 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات


 آمریکا از استراتژی جدید خود برای فعالیت در فضای سایبری پرده برداشت. این استراتژی که برای سال 2011 در نظر گرفته شده است به بازتعریفی فضای سایبری اقدام کرده و آن را یک حوزه عملیاتی در نظر می‌گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 29 / 4 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات


عبارت www آنطور که تبلیغ شده است، مخفف World Wide Web می باشد و آنطور که امروزه رایج شده است، اول تمامی نشانی های اینترنتی را تشکیل می دهد. اما متخصصان امور کامپیوتر و شبکه به خوبی از این موضوع اطلاع دارند که استفاده از www بر اول نشانی های اینترنتی هیچ ضرورتی ندارد و معلوم نیست که چرا رایج شده است. در زبان عبری و همچنین لاتین، نشانه های مجزایی برای نشان دادن اعداد وجود ندارد و اعداد را با ترکیب حروف نشان می دهند. در زبان عبری برای نشان دادن اعداد از ابجد حروف بهره گرفته میشود. حرف W در زبان انگلیسی معادل حرف واو زبان عبری است که عدد ابجد آن معادل 6 میباشد. به این ترتیب www معادل عدد 666 میباشد. 




[تصویر: retnljkxuxfo9ldek8w.gif]


منبع : satanism-fremasonery.mihanblog.com




تاریخ: 30 / 4 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 مدير شبکه وهابي وصال؛ 

شيعيان بت پرست هستند!
شيعيان به دليل اعتقاد به امامت و خصوصاً امام زمان ، بت پرست هستند، امام زمان يک بت است .
 



ادامه مطلب...
تاریخ: 20 / 4 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 پس از کشف اتفاقی (؟!) آمریکا و نسل‌کشی ساکنین بومی آنجا و دستیابی به منابع سرشار این سرزمین، مهاجرت يهوديان به آمريكا با حمايت سرمايه‌داران يهود آغاز شد و مهمترين حرفه‌هاي سنتي يهوديان مانند ايجاد شبكه‌های گسترده تجارت مشروبات الكلي، عتيقه‌جات، مواد مخدر، فحشا، قمار، بانکداري ربوي و تبهكاري سازمان يافته، نيز به آمريكا منتقل شد.

 

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 1 / 4 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 313
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1