یهودپژوهی ، يهودشناسي ، يهود و رسانه ، يهود و فرقه ها

 

«تثلیث»، در لغت به معنای سه گوشه کردن و بر سه بخش کردن چیزی آمده است1 و در الاهیات مسیحی به معنای آموزه‌ای بنیادین است که الوهیت خدای سه‌گانه پدر، پسر و روح القدس را بیان می‌کند.2 نظریه تثلیث، بیانگر ادراک طیفی از مسیحیت، درباره خدا به عنوانِ یک حقیقت سه‌گانه است. بر اساس این بیان، وجود و ذات الاهی، یگانه است، ولی در سه شخص یا اُقْنومِِ متمایزِ پدر، پسر و روح القدس ظهور یافته است.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 21 / 3 / 1391برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 

بررسی ریشه‌های اعتقادی و فکری جریان نو‌صهیونیسم، به شکلی شتاب‌زده و مجمل دشوار است، اما به دلیل پیوند میان رویدادهای کنونی با بنیان‌های این باور، اهمیت دارد. اندیشه نو‌صهیونیسم چیزی بیگانه با اندیشه‌ صهیونیستی نیست، بلکه تلاشی است برای فهم بنیان‌های صهیونیسم و ترجمه آنها، به شیوه‌ای متفاوت از حزب اسرائیلی کار در گذشته.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 21 / 3 / 1391برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

به گزارش سرویس جهان اسلام«شیعه نیوز» ،  در این مقال می خوانیم که قوم یهود که البته خود ادعای سلطه و تسلط بر جهان را دارند و خود را نژاد برتر می خوانند، طغیانگر و متجاوز و مفسد فی الارض می باشد و همچنین باید دانست که در درجه نخست اینکه دانشمندان يهود، دستورات و قوانين آسمانى تورات را تحريف كردند،و در درجه دوم این که تجّار و ثروتمندان آنان نيز به ربا و حرام‏خوارى و رفاه‏طلبى روى آوردند، ودر درجه سوم : این که عامّه مردم نيز در برابر دعوت به جهاد و مبارزه، از روى تن‏پرورى و ترس، از رفتن به جبهه نبرد و ورود به سرزمينِ مقدّس، سر باز زدند.و همچنین قرآن کریم به عنوان الگوی جهانیان برخی از ویژگیهای بارزی که باعث شده قوم یهود از دنائت و پستی ویژه ای برخوردار باشد را یاد آور شده ایم.



ادامه مطلب...
تاریخ: 15 / 3 / 1391برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 

اگر از عاشقان سینه چاک « تکامل » پرسیده شود، آن ها قطعاً خواهند گفت، « تکامل » یک « نظریه : Theory » یا یک « واقعیت : Fact » است! این طرفداران دو آتشه می گویند که درستی « فرضیه ی تکامل » بارها و از طریق آزمایش های متعدد به اثبات رسیده است و از آن میان، به مواردی همچون آزمایش « استنلی میلر »(7)، « سنگواره ها » و ...

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 12 / 3 / 1391برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 

سر والتر اسکات   در جلد دوم  کتاب "زندگی ناپلئون  " عنوان می دارد که انقلاب فرانسه بوسیله ی تشکیلات ایلومیناتی طراحی شده، و با پشتیبانی مالی صرافان اروپا به انجام رسیده است. جالب این جاست که این کتاب (که راقم این سطور شخصاً آن را دیده و مطالعه کرده است)، تنها کتابی از اسکات است که نام آن در هیچکدام از منابع موثق به عنوان اثری از این نویسنده به ثبت نرسیده و حالا دیگر به کلی نیست و نابود شده است !

 

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 24 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 

تاثیر تبلیغات گسترده دستگاههای ارتباط جمعی امریکا که کاملا در کنترل صهیونیستهاست، مردم امریکا را به زودباورترین مردم جهان تبدیل کرده و بر اثر همین تبلیغات هدایت شده، حادثه 11سپتامبر هم کینه و نفرت مردم امریکا و جهان غرب را علیه اعراب و مسلمانان برانگیخته است

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 20 / 10 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

خبرگزاری فارس: صهیونیسم مسیحی، پدیده جدید دینی و سیاسی در مسیحیت بود که برای اولین بار کلیسای انگلیس در اواخر قرن نوزدهم میلادی بوجود آورد. پروتستانهای مقیم آمریکا و انگلیس این جریان نوظهور را «عملی کردن خواسته های مسیح» و «عملی کردن پیش گوییهای انجیل» می دانند.



ادامه مطلب...
تاریخ: 20 / 10 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

اندیشه اسطوره ای در بین غربیان حتی پس از گذار از قرون وسطا و رسیدن به خردمدرنیته وجود داشت و دارد. از اولین روزهای کشف قاره امریکا کریستف کلمب معتقد بود سفرهای او بخشی از سناریوی هزاره مسیحایی است که به آزادی قدس از دست مسلمانان و بازسازی معبد خواهد انجامید. امروزه نیز نظم نوین جهانی و جهانی سازی همین اندیشه را مطرح می کند.



ادامه مطلب...
تاریخ: 20 / 10 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی هاآرتص، جنبش "ماسورتی" (محافظه‌کار) اسرائیل از این پس همجنس‌گرایان مرد و زن را برای آموزش به عنوان روحانیون صهیونیست در سال جدید تحصیلی پذیرش می‌کند.



ادامه مطلب...
تاریخ: 2 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

آیا انسان به راستی به ماه سفر کرده است؟ و یا این دروغی بزرگ برای حفظ امپراطوری پوشالین آمریکا و غلبه بر روسیه بوده است؟مدارک و شواهد متعددی مبنی بر دروغ بودن برنامه سفر به ماه وجود دارد که 'مشرق به رازگشایی از آنها می پردازد...



ادامه مطلب...
تاریخ: 2 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 66
بازدید کل : 12298
تعداد مطالب : 313
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1