یهودپژوهی ، يهودشناسي ، يهود و رسانه ، يهود و فرقه ها

"سنگ رازآميز "راهنما" در جورجياي آمريکا، پيامي 10ماده اي با هشت زبان جديد است که در رأس آنها پيامي به چهار زبان باستاني بابِلي، يوناني قديم، سانسکريت و هيروگليف مصري ديده مي شود.



ادامه مطلب...
تاریخ: 20 / 7 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

بر اساس تاريخ تمدن غرب ٬ کتابخانه ها بايگاني تاريخ و دانش ملل و نقطه ي ظهور فرهنگ آنها مي باشند . کتابخانه هاي مرکزي چيزي بيش از ساختمانهاي بزرگ و مملو از کتاب هستند ؛ اين مکانها در حقيقت علائم راهنمائي هستند که داراي معماري اي تاثيرگذار و مملو از هنرهاي نمادين مي باشند . کتابخانه ي مرکزي لس آنجلس نيز از اين قاعده مستثني نيست . نگاهي مو شکافانه تر به هنرهاي بکار رفته در اين بنا همه چيز را روشن خواهد کرد : اين هنرها مبين فلسفه و عقايد رمزي افراد ذي نفوذ در طبقه ي حاکم مي باشند . در ادامه به تاريخچه ي اين ساختمان و مفاهيم پنهان موجود در معماري آن خواهيم پرداخت.

.



ادامه مطلب...
تاریخ: 10 / 7 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 

 

به گزارش خبرنگار جنگ نرم مشرق، فیس‌بوک نام شبکه‌ای اجتماعی است که بی‌شک اکثر کاربران اینترنت حداقل با نام آن آشنا هستند. اهمیت و کارایی این شبکه اجتماعی در گرد هم آوردن افراد و نیز به اشتراک گذاشتن اطلاعات کاملاً مشخص است. به همین خاطر شاید بهتر باشد تا این شبکه اجتماعی، مؤسس آن، و برخی مسائل پشت پرده آن را بهتر بشناسیم.



ادامه مطلب...
ارسال توسط تسبيحات

 در قانون اساسی بحرین قانونی وجود دارد که بر اساس آن ما ملزم می شویم برای تقریب به کشورهای دیگر حوزه خلیج ]فارس[، تلاش کنیم لذا ما در اولین گام از تغییر محتوای کتب درسی این کار را شروع کردیم.



ادامه مطلب...
تاریخ: 1 / 7 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 
 

يكى از حيرت‏انگيزترين و عجيب‏ترين و خطرناكترين كتابهاى سياسى كه تا كنون انتشار يافته است، كتاب (پروتكلهاى حكماى يهود) مىباشد.شما هنگامى كه اين كتاب را مطالعه كنيد، حتما متوجهخواهيد شد كه همين يهودى كه آنها را مردمِ سالم و بى‏آزارى فرض كرده بوديد، چه تشكيلات خطرناك و زيان بخشى را تشكيل مى‏دهند.اين كتاب را چندين مرتبه مطالعه كرده‏ام و هر بار كه آن را مطالعه كرده دهشتم افزون‏تر شده است. اين كتاب مجموعه‏اى است از سخنرانيهاى يك شخصيّت برجسته يهودى كه براى چند تن از ثروتمندان و افراد با نفوذ يهودى ايراد كرده است.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 25 / 7 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 
 

خاخامهاى يهودى طى سالهاى متمادى شرحها و تفسيرهاى خود سرانه وگوناگونى بر تورات نوشتند كه همه آنها را خاخام (يوخاس) در سال1500م جمع‏آورى نموده و به اضافه چند كتاب ديگر كه در سالهاى230 و500م نوشته شده بود به نام (تلمود) يعنى تعليم ديانت و آداب يهود را جمع آورى كرد.

 

 

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 15 / 7 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات


محصولات رایانه ای اینتل محصولات نستله محصولات نسکافه 

تلفن همراه نوکبا محصولات رایانه ای - اچ پی محصولات رایانه ای -  آی بی ام 

نوشابه کوکاکولا نوشابه فانتا نوشابه اسپریت

 محصولات کافی میت نوشیدنی دکتر پپر محصولات موبایل فیلیپس محصولات گراندیگ شبکه تلویزیونی ای بی سی 

شبکه خبری سی ان ان محصولات غذایی کیت کت محصولات غذایی لیپتون 

صنایع ماشین سازی فیات صنایع ماشین سازی فورد صنایع ماشین سازی رنو 

محصولات آرایشی لورآل تولیدات ویدئویی والت دیزنی پوشاک کلوین کلین



ادامه مطلب...
تاریخ: 30 / 7 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 ميدان معبد در قلب سالت ليک سيتی (Salt Lake City)٬  مرکز ايالت يوتا ٬ قرار گرفته است . اين مکان مرکز دينی ٬ فرهنگي و اجرائي فرقه ي مرمون مي باشد.اين ده جريب زمين٬ زيربناي ساختمان هائي چون يک معبد٬ يک پرستشگاه با سقف گنبدي ٬ چند ساختمان ديگر و تعدادي بقعه و بناي ياد بود است.ممکن است اين مکان مقدس و اخلاقي به نظر برسد ولي نگاهي دقيق تر به اين بناها وجود نمادهاي رمزي٬ الحادي و ماسوني را آشکار مي سازد. بررسي هاي بيشتر در باب اين مسائل تنها به مناقشات درباره ي مرمونسيم (Mormonism) دامن زده و حقيقت  خداي واقعي آن را آشکار مي سازد.

وهم انگيز است . . .



ادامه مطلب...
تاریخ: 25 / 7 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 لندن خود را برای المپیک تابستان 2012 آماده می کند . جایگذاری مشعل المپیک در هجدهم می 2012 آغاز خواهد شد . این رویداد تشریفاتی که درآن مردم از طبقات مختلف اجتماعی مشعل المپیک را در سراسر کشور میزبان می گردانند مخصوصاً برای کسانی که این سنت را ابداع نمودند حرکتی نمادین محسوب می شود . در اسطوره شناسی یونان ، مشعل دار اصلی "پرومتیوس" بود.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 25 / 7 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 اهانت یک سلفی سعودی علیه شیعیان در شبکه ماهواره ای الاقصی !




تاریخ: 10 / 7 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 59
بازدید کل : 12291
تعداد مطالب : 313
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1