یهودپژوهی ، يهودشناسي ، يهود و رسانه ، يهود و فرقه ها

در فیلم تاوان تلاش برای عادی سازی ارتباط با محارم به وضوح دیده میشود در این فیلم افزون بر نمایش عریان تمام این مسایل، صحنه‌های رابطه‌ی جنسی بین دو کاراکتر، به گونه‌ای بیمار گونه به تصویر کشیده می‌شود گویی که این صحنه‌ها تلاش دارند ذهن بیننده را آشفته و دیدن چنین صحنه‌هایی را برای او عادی جلوه دهند

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 25 / 1 / 1391برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

1-  کعب الاحبار یهودی به عمر گفت: (طبق پیشگوئی تورات) تو خلیفه رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) هستی. کنزالعمال، خبر 35805.

2- عمر جهت اطمینان از قول کعب الاحبار به یک یهودی دیگر مراجعه کرد او گفت تو خلیفه نیستی بلکه پادشاه هستی. کنزالعمال، خبر 14191.

3- عمر مضطرب شد و به تردید افتاد مجدّدا به کعب الاحبار مراجعه کرد و گفت : تو را به خدا من خلیفه هستم یا نه راستش را بگو . کعب الاحبار گفت : به خدا قسم تو خلیفه هستی! کنزالعمال، خبر 35794.

4- عمر در باطن قانع نشد رفت سراغ عبدالله بن سلام یهودی ظاهرا مسلمان شده ، او گفت جبرئیل به موسی نازل شده و به او خبر داده عمر خلیفه رسول اسلام است! کنزالعمال، خبر 35820.(در صورتی که حضرت موسی کلیم الله بوده و جبرئیل بر او نازل نمی شده.)

5- عمر به سلمان فارسی مراجعه کرد و پرسید من خلیفه هستم یا پادشاه؟ به خدا نفهمیده ام پادشاهم یا خلیفه؟ سلمان گفت: اگر درهمی از سرزمین دیگران را تصرف کنی و به دیگران بدهی پادشاهی و إلّا پادشاه نیستی و عمر به فکر فرو رفت. کنزالعمال، خبر 35777.

6- عمر در یک جلسه ای نشان داد با این مشاوره ها به خلیفه شدن خود اطمینان ندارد گفت: آقایان! تکلیف مرا روشن سازید! به ایشان پاسخ دادند ملاک ظلم است اگر ظالم باشی پادشاهی، اگر عادل باشی خلیفه هستی! کنزالعمال، خبر 35776.

7- در جلسه هفتم سه 3 پیشنهاد شد:

الف ) خلیفه شود! این پیشنهاد با مشکل مواجه شد چون خلیفه مستقیم رسول خدا (صلی الله علیه و آله وسلم) نبود چون این ابوبکر بود که پس از رسول خدا (صلی الله علیه و آله وسلم) خلیفه بود و رسول خدا (صلی الله علیه و آله وسلم) هیچ کدام را انتخاب نکرده بود.

ب) خلیفة خلیفة رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) شود یعنی ابوبکر خلیفة رسول خدا (صلی الله علیه و آله وسلم) و عمر هم خلیفة ابوبکر ! این پیشنهاد هم از سوی شخص عمر رد شد چون گفت: این عنوان دراز و طولانی است ( خلیفة خلیفة رسول خدا (صلی الله علیه و آله وسلم)) { عمر گفت باید به خلیفة چهارم گفته شود: خلیفة خلیفة خلیفة خلیفة رسول خدا (صلی الله علیه و آله وسلم)}.

ج) قرار شد أمیرألمومنین شود چون پیشنهاد کننده و تعیین کننده عمر مومنین بودند عمر هم امیر آنها شود و بشود أمیرألمومنین و شد أمیرألمومنین. کنزالعمال، خبر 35801.

حاصل اینکه عمر کاری کرد که تاریخ اسلام و مسلمین توسّط یهودیان نفوذی دست کاری شود.




تاریخ: 1 / 1 / 1391برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 313
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1