یهودپژوهی ، يهودشناسي ، يهود و رسانه ، يهود و فرقه ها

 يکي از کاراکترهاي معروف در دنياي کودکان کارتون باب اسفنجي (Sponge Bob) را مي توان نام برد کارتون زيبا و دلنشيني که از شبکه اول صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران در خلال برنامه هاي عمو پورنگ و برنامه کودک پيش از ظهر شبکه 2پخش مي شد… 



ادامه مطلب...
تاریخ: 2 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 مرد عنکبوتي يکي از مجموعه هاي پرطرفدار در بين مردم جهان علي الخصوص کودکان ونوجوانان است .
هاليوود با ارائه اين فيلم موجي را دردنيا ايجاد کرد که در حال حاضر جزء پر فروش ترين فيلمهاي دنيا قرار گرفته است . به طوري که سازندگان اين مجموعه را مجاب کرده است که اکنون نيزپس ازساخت سه قسمت به فکرطراحي قسمت چهارم اين مجموعه نيز بيفتند.
فيلمي که بازار تبليغاتي بسياري از محصولات تجاري، آموزشي و پوشاک را داغ کرده است . وهم اکنون مرد عنکبوتي به عنوان يک چهره سر شناس و محبوب در دنيا مطرح است.
حال ما قصد داريم نکاتي را پيرامون اهداف، چگونگي وچرايي ساخت اين مجموعه و ارتباطش را با تحولات جهاني بررسي کنيم . در ابتدا چند سئوال را در باره اين مجموعه مطرح مي کنيم ؟ وسپس به آنها پاسخ ميگوييم.



ادامه مطلب...
تاریخ: 2 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 چکيده : نويسنده اين مقاله ابتدا ماهيت تفکر انحرافي فراماسوني را تحليل و بررسي مي کند و سپس به ضرورت شناخت نمادها و تبيين جايگاه و نقش انها در انتقال مفاهيم ضد ديني مي پردازد.
سپس نمادهاي مربوط به فراماسونها تعريف وتوضيح داده مي شود تا ذهنيت مخاطب نسبت به موضوع سلسله مقالات آماده شود.درپايان نيز به بيان ونقد نمادهاي مفهومي وتصويري موجود در سه فيلم کارتوني مرد عنکبوتي ، باب اسفنجي و مورچه کش مي نشينيم.



ادامه مطلب...
تاریخ: 2 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

  اين انيميشن هم مانند بسياري ديگر از اين دسته محصولات حول موعود و اينگونه مسائل ميگردد به طوري که شما در اين فيلم مشاهده ميکنيد که در اين کارتون شخصيتي به نام ” مورچه مادر” قرار دارد که همه اميد دارند که او روزي مي آيد و از وجود او برکت ميبارد البته نظر يکي از کاربران يکي از فروم هاي خارجي جالب بود که ميگفت شايد استفاده از اين همه موعودگرايي در اين نوع انيميشن ها دليل بر نوعي به سخره گرفتن و پايين آوردن شان ظهور است که قصد دارند از اين تاکتيک استفاده کنند…



ادامه مطلب...
تاریخ: 2 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 متاسفانه نمادهاي واضح تري  رو ميبينيد که مربوط به کارتون سريع و خشن کارتون تام و جري که بارها در تلويزيون ايران براي کودکان ما از تلويزيون پخش شده است


در عکس بالا که کلاه موجود  بر سر اين دو کاراکتر را ميبينيد که هرم و چشم جهان بين روي آن قرار دارد...



ادامه مطلب...
تاریخ: 2 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 در روز جمعه مورخه 28 خرداد شبکه تهران سیمای جمهوری اسلامی، یکی از انیمیش های مشهور روز را که مبانی کابالا را به سنین خرد سال آموزش می دهد در باکس ویژه کودکان به روی آنتن فرستاد. 



ادامه مطلب...
تاریخ: 30 / 7 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 وعده صادق: زمانی، با یک دانشجوی فرانسوی سکولار گفتگو می کردم که سعی می کرد مواضع کشورش را در باب سکولاریسم و دمکراسی برایم توضیح دهد. این دانشجوی دکتری، با دفاع از «حذف» نمادهای مذهبی از جامعه به خاطر «بی طرفی» حکومت در مقوله دین و سنت ها، معتقد بود: «ما در فرانسه از تنوع نژادی و حتی از مهاجرت خارجی ها به کشورمان استقبال می کنیم، مشروط بر اینکه اعتقادات و سنت هایشان را پشت مرزها رها کنند و با خودشان وارد جامعه فرانسه نکنند»!

 
فرض کنید کسی بخواهد این نحوه نگرش را به زبان ساده برای کودکان توضیح دهد. به نظر شما با چه بیانی باید این موضوع را منتقل کند؟


ادامه مطلب...
تاریخ: 26 / 7 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 

سینمای آمریکا در این سال ها خدمت بزرگی به صهیون ها کرده است چرا که به واسطه ی سینمای غربی، صهیون ها به چند هدف بزرگ خود رسیده اند ازجمله :

1- به فساد کشاندن جوانان که یکی از اهداف آنان در پروتکل های خودشان است 

2- القای مصرف گرایی و لذت زندگی دنیوی 

3- بزرگ نشان دادن قدرت غرب خصوصا آمریکا(مرکز نظامی صهیون) 

4- در دو دهه گذشته، به فساد کشاندن کودکان 

5- و در این دهه که از سال 2006 بسیار جدی شده ، القای تفکر پایان دنیا و جنگ آرمگدون 

به همین دلیل عموم فیلم هایی که شهرت و کیفیت فنی بالایی دارند؛ در راستای القای نبرد آرمگدون (جنگ میان صهیون ها و مسلمین) ساخته شده اند .

یکی از همین فیلم ها،آلیس در سرزمین عجایب( Alice in Wonderland ) محصول 2010 آمریکاست که در آن مفاهیم جنگ آرمگدون به شکلی زیرکانه نشان داده شده است . 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 26 / 7 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 53
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 777
بازدید کل : 13083
تعداد مطالب : 313
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1