یهودپژوهی ، يهودشناسي ، يهود و رسانه ، يهود و فرقه ها

  وقتی یک صهیونیست نسخه تجزیه جهان اسلام را می پیچد

افشای یک طرح خطرناک

تصویر بزرگ

باوجودی‌که گفته می‌شود، اصطلاح "برخورد تمدن‌ها" را ساموئل هانتینگتون، اندیشمند محافظه‌کار ابداع کرده با این حال این "لوئیس" بوده این اصطلاح را به افکار عمومی ارائه داد.

 

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 3 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 دیپلماسی ایرانی:

 
در خبرها آمده است که اکثریت نمایندگان پارلمانی کوزوو ( ۶۴ نفر از ۱۲۰ نفر ) با طرح تدریس دین در مدارس و لغو ممنوعیت پوشش حجاب در کلاس های درس مخالفت کرده و اعتراض های بخشی از جامعه مسلمانان این کشور را که خواهان برچیده شدن قانون منع حجاب در مدارس هستند وارد ندانسته اند. هر دو این طرح ها از سوی نمایندگان احزاب دینی در پارلمان ارائه شده بود.


ادامه مطلب...
تاریخ: 21 / 6 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 این دیدگاه ضداسلامی که به خوبی خود را در دوره‌های آموزشی اف‌بی‌آی نشان می‌دهد، عامل تبعیض گسترده بر ضد مسلمانان در ایالات متحده آمریکا و همچنین پیش‌زمینه ذهنی مقامات آمریکایی در دشمنی مستمر با جهان اسلام است که بالاخص در دوران پس از یازده سپتامبر خود را بیش از هر دوره‌ای به نمایش گذارده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: 30 / 6 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 مقامات ايالات متحده آمريكا، كشوري كه بيش از تمام كشورهاي جهان ادعاي آزادي و احترام به حقوق بشر را دارد، در برخي ايالت‌ها قصد دارند كه مسلمانان آمريكايي را از عمل بر مبناي شريعت اسلام منع كنند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 25 / 6 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 یک کارشناس سیاسی عربستان درباره طرح های مسئولان سعودی برای از بین بردن میراث اسلامی در شهرهای مکه و مدینه هشدار داد.



ادامه مطلب...
تاریخ: 15 / 6 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

13 خاندان معروف یهودی دنیا   خاندان آستور 13 خاندان معروف یهودی دنیا   خاندان آستور

 حتما در تصویر هرم ایلومناتی طبقه انجمن ۳۰۰ خاندان را داده اید ،‌درباره این طبقه اینگونه نوشته اند : در این طبقه ۳۰۰ خاندان ثروتمند یهودی معرفی می شوند که زیر نظر ۱۳ خاندان تاجدار دنیا را اداره می کنند.این ۳۰۰ خاندان به قدری ثروتمنداند که ثروتشان در مخیله من و شما نمی گنجد.این ۳۰۰ خاندان یهودیانی هستند که نامشان کمتر به گوشمان خورده یا اصلا به گوشمان نخورده است. خاندان روچیلد ، خاندان راک فِلِر ، خاندان مِندِز ، خاندان آبنادانا ، خاندان بِنونیزد  و غیره از آن دسته اند.

 

در این سلسله مقالات که مدتی است بر روی آن کار میکنیم به معرفی کامل این ۱۳ خاندان معروف دنیا خواهیم پرداخت ، سلسله مقالات بسیار جذابی است . حتما تا آخر همراه ما باشید…

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 15 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 همزمان با ادعاهای نخست وزیر کانادا در خصوص خطر اسلام گرایی در این کشور، رادیو فرانسه اعلام کرد: «آمریکا از تاسیس دفتر نمایندگی طالبان در قطر پشتیبانی می کند.»



ادامه مطلب...
تاریخ: 25 / 6 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

کمپین بین المللی  ”تلاش برای تحریم اسرائیل” با انتشار خبری، اسامی شرکتها و موسساتی را که بطور مستقیم یا غیرمستقیم از رژیم صهیونیستی در تجاوز به ملت مسلمان فلسطین حمایت می کنند، منتشرکرد…



ادامه مطلب...
تاریخ: 20 / 5 / 1389برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

شرکت: نستل Nestle

محصولات و شرکتهای وابسته:
انواع شوکولات، قهوه و نسکافه، محصولات لبنیاتی و …
KitKat شوکولات
Maggi مواد غذایی
L’Oreal لوازم بهداشتی، آرایشی

این شرکت سوییسی ۱/۵۰ درصد از سهام شرکت مواد غذلیی اسرائیلی به نام Osem Investments را دارا می باشد. Nestle در دسامبر سال ۲۰۰۰، اعلام کرد که میلیونها دلار صرف راه اندازی مرکز تحقیق و توسعه ((R&D در اسرائیل خواهد کرد.
در سال ۱٩٩٨، آقای Peter BrabeckLetmathen در پی متقاعد کردن Nestle، جایزه ویژه (Jubilee) را از شخص نخست وزیر اسرائیل –نتانیاهو دریافت کرد. این بزرگترین جایزه ایست که تا کنون رژیم اسرائیل اعطا کرده است و تنها به اشخاص و یا سازمان هایی اختصاص می یابد که با سرمایه گذاری و مبادلاتشان، بیشترین تاثیر را در قدرتمند کردن اقتصاد اسرائیل داشته باشند.



ادامه مطلب...
تاریخ: 15 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 سربازان ابليس كه در كسوت يهود و با فرم صهيونيست ساليان بسيار سعي در خفه كردن صداي توحيدي لا الله الا الله را داشتند از آغاز بعثت پيامبر خاتم سعي در مصادره رسالت آخرين رسول خدا داشتند كه از مهاجرت قوم يهود به سرزمين عربستان در مجاورت شهرهاي مكه و مدينه شروع گرديد و ادامه پيدا كرد و هنوز هم ادامه دارد.



ادامه مطلب...
تاریخ: 30 / 7 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 129
بازدید ماه : 729
بازدید کل : 13035
تعداد مطالب : 313
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1