چگونه مناسبات سياسي و امنيتي يك كشور در سينماي همان كشور اينطور بيپروا نقد ميشود. آيا در سينماي امريكا خط قرمز وجود ندارد؟ آيا اين مدلي است كه به مخالفين تا حدي اجازهي مخالفت ميدهد؟
مقدمه:
اهمیت رسانه و بویژه سینما در جهان آنقدر زیاد است که سردمداران صهیونیسم را از سالها پیش بر آن داشت تا با سرمایهگذاری هنگفت، قلب سینمای جهان یعنی هالیوود را تصاحب کنند. هماکنون حدود 90 درصد از هالیوود در اختیار یهودیان است(1)؛ بنابراین تهیهکنندگان، نویسندگان و کارگردانان صهیونیسم با تسلطی که بر کل هالیوود دارند، به طور دقیق نظارت دارند تا چیزی بر خلاف میل آن جریان فکری ـ سیاسی تمامیتخواه تهیه و تولید نشود.
تمامی جوانان چه در شهر یا در روستا انواع فیلم های هالییودی را مشاهده میکنند… فیلم هایی که کاملا بر اهداف فراماسونری پیش میرود…علاوه بر محتوای فیلم ها…کاورهای این فیلم ها در حال رساندن پیغام اصلی این فیلم ها هستند که بسیار دیدنی هست ، ما در این پست به بررسی چند کاور فیلم های ماسونی میپردازیم…به ادامه مطلب بروید…
تمامی جوانان چه در شهر یا در روستا انواع فیلم های هالییودی را مشاهده میکنند… فیلم هایی که کاملا بر اهداف فراماسونری پیش میرود…علاوه بر محتوای فیلم ها…کاورهای این فیلم ها در حال رساندن پیغام اصلی این فیلم ها هستند که بسیار دیدنی هست ، ما در این پست به بررسی چند کاور فیلم های ماسونی میپردازیم…به ادامه مطلب بروید…
نارنیا تصویری از اهداف صهیون ها
اگر در جریان 2 قسمت قبلی فیلم نارنیا باشید؛ شاید با تحلیل های استراتژیک این فیلم هم رو به رو شده باشید برای یادآوری توضیح کوتاهی درمورد قسمت های قبلی این سریال داده میشود.
پس از کشف اتفاقی (؟!) آمریکا و نسلکشی ساکنین بومی آنجا و دستیابی به منابع سرشار این سرزمین، مهاجرت يهوديان به آمريكا با حمايت سرمايهداران يهود آغاز شد و مهمترين حرفههاي سنتي يهوديان مانند ايجاد شبكههای گسترده تجارت مشروبات الكلي، عتيقهجات، مواد مخدر، فحشا، قمار، بانکداري ربوي و تبهكاري سازمان يافته، نيز به آمريكا منتقل شد.