یهودپژوهی ، يهودشناسي ، يهود و رسانه ، يهود و فرقه ها

 

هنگامیکه خانواده آستور در آمریکا بودند به طبقه ممتاز شیطانی که مقر آن در انگلستان بود کمک کردند تا کنترل خود را بر آمریکا حفظ کنند. چون خانواده آستور از آلمان آمده بودند و همچنین چون شیطان پرستی به صورت مخفیانه انجام میشد, دیگران نمیتوانستند زیاد به کمک های جان جیکوب آستور به جنبش های طرفدارنخبگان انگلستان شک کنند.

 

 

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 15 / 12 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

ی

تشکیلات مخوف بیلدربرگ «Bilderberg  »، نه دولت است، نه مجلس و نه یک سازمانی سیاسی مانند سازمان ملل و نه یک سازمان اقتصادی مانند اوپک می‌باشد. نامش را «کلوپ» گذاشته‌اند تا مشخص گردد بیلدربرگ هیچ تشکیلات یا سازمان رسمی ثبت شده با چارت سازمانی و شرح وظایف حزبی معینی نیست، اما ...

 

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 6 / 12 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 

هتل بیلدربرگ «Bilderberg  » در کشور هلند، استان «Gelderland  »، در حاشیه‌ی منطقه‌ی «Oosterbeek  » و در روستایی به نام «Zuid   - Veluwe  » که آن را زیباترین روستای اروپا می‌خوانند واقع شده است. ویژگی طبیعی این حومه، به غیر از سرسبزی و زیبایی طبیعت، پوشیده شدن از درختان تنومند بلوط می‌باشد. زیبایی طبیعت محیط و امکانات این هتل به حدی است که به آن «سوئیس کوچک» نیز گفته می‌شود.

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 6 / 12 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 شاید بناي يادبود انقلاب يا به بيان دقيق تر "Place de la Revolution"  واقع در حومه تولوس فرانسه یکی از آشکارترین جلوه های موجود  ازطراحی ایلومیناتی باشد : هرمی بسیار بزرگ معلق بر فراز نقشه دنیا . مفهوم نمادین این بنا ایدئولوژی نخبه سالاری رعب آوری را آشکار می کند و ظاهراً بر اين ادعا كه جهان توسط فرقه ای مخفیانه و پنهانی بنام ایلومیناتی اداره می شود ، صحه می گذارد .



ادامه مطلب...
تاریخ: 11 / 10 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

"سنگ رازآميز "راهنما" در جورجياي آمريکا، پيامي 10ماده اي با هشت زبان جديد است که در رأس آنها پيامي به چهار زبان باستاني بابِلي، يوناني قديم، سانسکريت و هيروگليف مصري ديده مي شود.



ادامه مطلب...
تاریخ: 20 / 7 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 ميدان معبد در قلب سالت ليک سيتی (Salt Lake City)٬  مرکز ايالت يوتا ٬ قرار گرفته است . اين مکان مرکز دينی ٬ فرهنگي و اجرائي فرقه ي مرمون مي باشد.اين ده جريب زمين٬ زيربناي ساختمان هائي چون يک معبد٬ يک پرستشگاه با سقف گنبدي ٬ چند ساختمان ديگر و تعدادي بقعه و بناي ياد بود است.ممکن است اين مکان مقدس و اخلاقي به نظر برسد ولي نگاهي دقيق تر به اين بناها وجود نمادهاي رمزي٬ الحادي و ماسوني را آشکار مي سازد. بررسي هاي بيشتر در باب اين مسائل تنها به مناقشات درباره ي مرمونسيم (Mormonism) دامن زده و حقيقت  خداي واقعي آن را آشکار مي سازد.

وهم انگيز است . . .



ادامه مطلب...
تاریخ: 25 / 7 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 64
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 188
بازدید ماه : 788
بازدید کل : 13094
تعداد مطالب : 313
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1