یهودپژوهی ، يهودشناسي ، يهود و رسانه ، يهود و فرقه ها

 سران یهودی دنیا عزم جدی بر نابودی هر عقیده ای دارند ، آنان تمامی اصول و تئوریها را بهم می ریزند ، نظامها و حاکمیت ها را لرزان می سازند ، خانواده ها را ویران و نقش مدیریتی پدرها و مادرها را لگدمال می کنند .
آنان تصمیم گرفته اند که به هیچ کس اجازه اظهار وجود ندهند ، رسما اعلام می کنند همه باید تحت اداره یهود باشند ، همه باید به شنیدن صدای آنان عادت کنند . همه چیز را آنگونه که خود می پسندند ، می خواهند .
جوانان را در دنیایی از خیالات و اوهام شاعرانه گرفتار می سازند و به وقت استیصال و سر خوردگی لحظه ای که جوان به هر چیزی چنگ می زند تا خود را از مهلکه نجات دهد ، مذهب جعلی ای که سران یهودی از پیش طراحی کرده اند در اختیار او می گزارند .



ادامه مطلب...
تاریخ: 14 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 آیا می دانید مارک های پر طرفداری که در سرتاسر دنیا علاقمندان زیادی دارند و حتی  ارزش افراد با داشتن آنها سنجیده می شود در اصل چه معنایی دارند؟...



ادامه مطلب...
تاریخ: 14 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 شيطان‌پرستي يا شيطان‌گرايي در کشور ما هنوز در دورة نمادين به سر مي‌برد و به ايدئولوژي تبديل نشده است. اما در کشورهاي غربي با توجه به شبکه فراماسونري و نيز مباني عرفان يهودي (قبالا يا کابالا) به يک ايدئولوژي سياسي و مذهبي تبديل شده و کاملاً با آرمان‌هاي صهيونيسم هماهنگي دارد. ولي بايد توجه داشت که با کارکردي که نمادها دارند، بعد از مرحلة ترويج نمادها، نوبت به انتقال ايدئولوژي‌ خواهد رسيد.

 

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 10 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 سطح شطرنجی سیاه وسفید ٬ از زمان مصر باستان در معابد مورد استفاده قرار می گرفته و بیش از آنکه جنبه ی تزئینی داشته باشد٬ دارای مفهومی رمزآلود است.امروزه٬  این نوع کفپوش یکی از نمادهای مهم فراماسونری و مکانی برای اجرای مراسم فرقه ای در کلیه ی لژهای ماسونی به شمار می رود.تشریفات ویژه ی ورود به این سازمان می بایست بر روی این سطو ح٬  که کنایه از آمیختگی زندگی انسان با خیر و شر است ٬ انجام گیرد.

 

سطح شطرنجی

 

 سنگفرش شطرنجی نمادی قدیمیست که با اجرای مراسم های اولیه در سده ی گذشته ارتباط دارد.این نماد اغلب با یک ستاره دنباله دار و حاشیه ی کنگره دار همرا ه می شود. به سادگی می توان مفهوم کاشی های همرنگ سیاه و سفید را به نمادی از خیر وشر در زندگی انسان تعبیر نمود.”

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 25 / 5 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 8 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 خبرگزاری پانا: متخصص آسیب های اجتماعی از کاهش سن گرایش جوانان به عرفان های نوظهور و شیطان پرستی در کشور خبر داد.



ادامه مطلب...
تاریخ: 8 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 یه سری رسم ها هست که تو ایران هیچ فلسفه خاصی ندارد و اگه از بزرگترها هم بپرسیم فقط میگن یه رسمه امید وارم که شما هم کمی در مورد این مطلب فکر کنید که این چشم زخم که شبیه به یک چشم آبی هست برای چی تو سنت ما ایرانی ها هست و خاصیتش چی هست اگه خاصییت خاصی داره که بگین ما هم بدونیم البته سنگ هم نیست که بگیم انرژی خاصی ساطع میکنه ویه تیکه شیشه هست که کار دست انسان هست و اگر هم که خاصیتی نداره و دکوری هست چرا باید به این شکل آبی و به صورت چشم باشه ؟؟؟

 


 

آیا این سنت از تمدن های مرموز وارد ایران نشده؟؟؟



ادامه مطلب...
تاریخ: 7 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

  شيطان پرستي فرقه اي نوظهور است که سرمايه داران يهود و آمريکايي از آن حمايت مي کنند و استفاده از مواد مخدر و انجام مراسم مبتذل جنسي، کار روزانه اين عده تلقي مي گردد.



ادامه مطلب...
تاریخ: 7 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 مهر: شلوارهاي گشاد، لباسهاي رنگي جلف، انگشتر‌هاي خاص تيغ دار، دستبندهاي عجيب، گردنبندهاي اسکلتي با موهاي بلند يا سر طاس، نشانه‌هاي ويژه گروههاي همسو با شيطان پرستي است که حضور افرادي با چنين ظاهري در شهر کرج هر چند انگشت شمار اما هشدار دهنده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: 3 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 

عليرضا پورصباغ - چندي است كه بعد استراتژيك سينما براي بسياري از كارشناسان اهميت پيدا كرده است و منتقدان و كارشناسان فرهنگي سعي مي كنند ازدريچه جنگ نرم ، الگوها و متدهاي تازه اين هجوم بي وقفه رسانه اي را در قالب فيلم ، سريال ، موسيقي و ... تحليل و ارزيابي كنند. خصوصا در حيطه سينما اين كدگشايي هاي تحليلي مي تواند كاربر را به يك تفسير منطقي از آثار هاليوودي برساند و براي وي تماشاي اثر ، سرگرمي صرف تلقي نشود .

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 3 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 125
بازدید ماه : 725
بازدید کل : 13031
تعداد مطالب : 313
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1