یهودپژوهی ، يهودشناسي ، يهود و رسانه ، يهود و فرقه ها

 بيش از 29% فيلم هاي بخش مسابقة جشنوارة بيست و نهم به مقولة زن در نظام اسلامي پرداخته بودند كه نسبت به سال 1388، 59%، نسبت به سال 1387، 50%، نسبت به سال 1386، 49%، نسبت به سال 1385، 52% و نسبت به سال 1384، 62% كاهش را نشان مي دهد كه از اين 19%، 78% چهرة زنان در جمهوري اسلامي را زشت و نازيبا به تصوير كشيدند.



ادامه مطلب...
تاریخ: 5 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 

 

 شرکت های بزرگ میلیون ها دلار می پردازند تا خریداران با اجناس آنها رابطه ای صمیمی برقرار کنند . پنهان کردن طبیعت ذاتی حریص و بی عاطفه  شرکت های بزرگ در لفافه روابط خانوادگی-دوستانه امری ضروری به شمار میرود . اما برخی شرکت ها نتنها در حرف ، بلکه در عمل از شما ، خانواده تان و هرآنچه که دوست دارید متنفرند و اهمیتی نمی دهند که شما از این مسئله مطلعید یا نه . . . آنها حتی شرارت خود را در لوگو های تبلیغاتی شان به تصویر می کشند .

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 17 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

کمپین بین المللی  ”تلاش برای تحریم اسرائیل” با انتشار خبری، اسامی شرکتها و موسساتی را که بطور مستقیم یا غیرمستقیم از رژیم صهیونیستی در تجاوز به ملت مسلمان فلسطین حمایت می کنند، منتشرکرد…



ادامه مطلب...
تاریخ: 20 / 5 / 1389برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

شرکت: نستل Nestle

محصولات و شرکتهای وابسته:
انواع شوکولات، قهوه و نسکافه، محصولات لبنیاتی و …
KitKat شوکولات
Maggi مواد غذایی
L’Oreal لوازم بهداشتی، آرایشی

این شرکت سوییسی ۱/۵۰ درصد از سهام شرکت مواد غذلیی اسرائیلی به نام Osem Investments را دارا می باشد. Nestle در دسامبر سال ۲۰۰۰، اعلام کرد که میلیونها دلار صرف راه اندازی مرکز تحقیق و توسعه ((R&D در اسرائیل خواهد کرد.
در سال ۱٩٩٨، آقای Peter BrabeckLetmathen در پی متقاعد کردن Nestle، جایزه ویژه (Jubilee) را از شخص نخست وزیر اسرائیل –نتانیاهو دریافت کرد. این بزرگترین جایزه ایست که تا کنون رژیم اسرائیل اعطا کرده است و تنها به اشخاص و یا سازمان هایی اختصاص می یابد که با سرمایه گذاری و مبادلاتشان، بیشترین تاثیر را در قدرتمند کردن اقتصاد اسرائیل داشته باشند.



ادامه مطلب...
تاریخ: 15 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 پارت دوم سریال کنترل اذهان ، تبلیغات ! پارت دوم سریال کنترل اذهان ، تبلیغات !



ادامه مطلب...
تاریخ: 12 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 قسمت اول مقاله مهندسی معکوس + پارت اول سريال کنترل اذهان ، تبلیغات ! قسمت اول مقاله مهندسی معکوس + پارت اول سريال کنترل اذهان ، تبلیغات !



ادامه مطلب...
تاریخ: 12 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 67
بازدید کل : 12299
تعداد مطالب : 313
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1